نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
برگزاری جلسه با سازمان تعزیرات در خصوص مسائل و مشکلات تولیدکننده های سیم و کابل

جلسه انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران با سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص مسائل و مشکلات تولید کنندگان سیم و کابل

جلسه روز سه شنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه با حضور جناب آقای رزاقی مدیرکل نظارت و هماهنگی
گشت های مشترک تعزیرات حکومتی، دبیر انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و دبیر انجمن سیم و کابل در ساختمان شماره 3 تعزیرات حکومتی برگزار شد.

در این نشست به بررسی مشکلات سیم و کابل از نقطه نظر کیفیت و استاندارد پرداخته شد. دبیر انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران بیان داشت با توجه به اینکه رعایت نکردن استاندارد در محصولات سیم و کابل علاوه بر تضییع حقوق مصرف کنندگان در اقشار مختلف، ایمنی و سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازد از این رو حساسیت و اهمیت این موضوع باید به گوش مسئولان رسانده شود تا از خسارات جانی و مالی احتمالی پیشگیری به عمل آید. در ادامه دبیر انجمن سیم و کابل با بیان ناکارآمدی نظارت بر اجرای استاندارد در بازرسی محصولات در سطح بازار عنوان داشت که ما خواستار اجرای درست قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد هستیم که اکنون به درستی اجرا نمی شود. ایشان همچنین اظهار داشتند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در جهش تولید با مشارکت مردم، سازمان ملی استاندارد نیز از ظرفیت بخش خصوصی بویژه تشکل ها بمنظور ترویج و ارتقاء فرهنگ استاندارد در سطح کشور استفاده نماید تا شاهد مرتفع شدن موانع در این حوزه باشیم. دبیر انجمن سیم و کابل افزود برای حل و فصل این مشکل از هر گونه کمکی دریغ نخواهند کرد.

آقای رزاقی پس از استماع مشکلات و مسائل عنوان شده، اظهار داشتند از آنجائیکه طبق قوانین و مقررات فعلی، برخورد با متخلفین محصولات مشمول استاندارد اجباری در حوزه اختیارات سازمان تعزیرات
نمی باشد این مسئله می بایستی از سایر مبادی ذیربط پیگیری گردد.

شایان ذکر است این موضوع همچنان در دستور کار قرار دارد و مقرر است جلسه ای با سازمان ملی استاندارد نیز در این خصوص برگزار شود و متعاقبا نتایج به اطلاع خواهد رسید.

روابط عمومی انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران



تاريخ درج خبر: 1403/02/11 منبع خبر: روابط عمومی انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
935112