نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
تشکیل کمیسیون تخصصی شرکتهای بازرسی و آزمایشگاه های همکار

در ادامه نشست مربوط به رفع چالشهای شرکتهای بازرسی و آزمایشگاه های همکار که به میزبانی انجمن برگزار شد، با همت انجمن و با حضور آقای مهندس فروتن مهر عضو هیات مدیره انجمن و مشارکت اعضاء، کمیسیون تخصصی برای این موضوع تشکیل شد. در اولین جلسه کمیسیون، رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیسیون، توسط اعضاء کمیسیون انتخاب شدند و آقای فروتن مهر ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کمیسیون حمایت خود و اعضاء هیات مدیره را در جهت پیشبرد اهداف کمیسیون، اعلام نمودند.

هدف از تشکیل این کمیسیون رفع مسائل و مشکلات عمده و مشترک شرکتهای بازرسی و آزمایشگاه های همکار در حوزه استاندارد و کیفیت می باشد. به همین منظور کارشناسان کمیسیون موارد را مورد بررسی قرار داده و پس از اجماع نظر، مراتب امر از سازمانهای مرتبط با ارائه مدارک و مستندات و راهکار کارشناسی، پیگیری و تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت. نتایج حاصل از جلسات کمیسیون در همین تارنما جهت اطلاع اعضاء منعکس می گردد.

بدیهی است ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و مشارکت اعضاء انجمن برای تحقق اهداف مشترک، مستلزم مشارکت همگانی است. اعضاء انجمن می توانند مسائل خود را در ارتباط با موضوع کمیسیون به دبیرخانه انجمن ارسال تا به کمیسیون منعکس گردد.

همچنین اعضاء انجمن در صنایع مختلف می توانند برای تشکیل کمیسیون در صنعت مورد نظر پیشنهاد خود را به انجمن ارائه نمایند.



تاريخ درج خبر: 1402/05/17 منبع خبر: روابط عمومی انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
933933