نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
همکاری انجمن با وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص برگزاری جشنواره وب و کسب و کار

اعضاء محترم انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران

با سلام و احترام

  به استحضار می­رساند وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف گسترش و ارتقاء اثر بخشی فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار، «دومین جشنواره وب و کسب و کار» را با موضوع محوری ارزیابی پورتال و سامانه های تحت وب این بنگاه­ها برگزار می­نماید.

  نظر به رشد و گسترش بی وقفه فضای مجازی و رویکرد روزافزون بنگاه ها و شرکت ها به توسعه کسب و کار بر پایه وب، بهره­مندی از پورتال و وب سایت قوی و بهینه سازی آن لازمه تداوم فعالیت و توسعه کسب و کار است.

به همین منظور "جشنواره وب و کسب و کار" با رویکرد ارزیابی موثر، وضعیت وب سایت یک بنگاه اقتصادی را بر اساس مجموعه شاخص هایی در حوزه های طراحی و محتوا، خدمات الکترونیک، سیستم های ارتباط با مشتری، معرفی محصولات، معرفی سازمان و ...، بررسی کرده و طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت به برگزیدگان این جشنواره نشان برتر تعاملات الکترونیکی را اهدا می نماید. یادآور می شود در این جشنواره، در صورت تمایل فرصت معرفی محصولات و خدمات نیز برای شرکتها وجود دارد.

از آنجا که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام در این جشنواره برای اعضای انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران رایگان می باشد، خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 96/8/15 نسبت به تکمیل و ارسال جدول مشخصات آن بنگاه به انجمن اقدام فرمایید.

 

نام بنگاه

حوزه فعالیت

آدرس وب سایت

نام رابط

شماره همراه

ایمیل

 

 

 

 

 

 

 

لازم بذکر است که واحدهای برگزیده، از تسهیلات ویژه جهت توسعه فناوری اطلاعات شرکت خود  برخوردار خواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره 85193933-021 تماس حاصل فرمایید.



تاريخ درج خبر: 1396/08/08 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
933126