نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
توسعه فعالیتهای بین المللی سازمان ملی استاندارد ایران در سال ٩٦

رییس سازمان ملی استاندارد ایران: این سازمان برنامه‌هایی را برای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه با هدف ایجاد فضای رقابتی در بازار داخل و حضور موثر در بازار های بین‌المللی ترسیم کرده است.
نیره پیروزبخت با اشاره به برنامه های سال ۹۶ این سازمان و فرمان رهبری درخصوص تولید و اشتغال، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درباره مفاد سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه این سازمان را پوشش استاندارد و ترویج آن در همه محصولات داخلی اعم از کالا و خدمات تحت پوشش استاندارد دانست.
وی با اشاره به اجرایی شدن طرح رویکرد نوین استاندارد سازی، افزود: در این طرح همه تولیدات باید مطابق با استاندارد عرضه شود و این به معنای اجباری بودن استفاده مردم از کالاهای مورد نظر نیست بلکه مردم را به این سمت هدایت خواهد کرد که به صورت خودجوش از تولید کنندگان محصولات استاندارد مطالبه کنند.
پیروزبخت در همین زمینه با اشاره به ابلاغ معاون اول رییس جمهور در سال ۱۳۹۵ گفت: این ابلاغیه به همه دستگاهها ارجاع شده و بر اساس آن هر کالا و خدماتی که تولید می شود باید پیوست استاندارد داشته باشد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به موفقیت های این سازمان در دوران پسابرجام و عضویت در مجامع بین المللی، تصریح کرد: برای سال جدید درنظر داریم فعالیت های بین‌المللی از جمله پذیرش موافقت نامه های سیستم های مدیریت کیفیت و گواهینامه های اوزان و مقیاس با کشورهای دیگر را توسعه دهیم.


تاريخ درج خبر: 1396/01/05 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
 تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
926892