نام كاربري: كلمه عبور:

  متن خبر
رییس سازمان ملی استاندارد ایران:
۸۰۰کالا در کشور مشمول استاندارد است

به گزارش اداره کل استاندارد خوزستان، نیره پیروز بخت روز چهار شنبه 29 دی در نشست با مسئولان شرکت توسعه نیشکر استان خوزستان در هتل توسعه نیشکر اهواز گفت : باید شرایط به گونه ای در کشور فراهم شود تا همه کالاها با استاندارد و کیفیت لازم به دست مصرف کننده برسد.
وی گفت: در سازمان ملی استاندارد ایران به دنبال نوآوری هستیم تا صرفا از استانداردهای کشورهای دیگر پیروی نکنیم.
وی با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد ایران با وزارت نفت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باید در بخش سوخت صنایع دنبال کنیم استاندارد سازی سوخت گاز در صنایع تولیدی است.
وی افزود: باید زنجیره مواد غذایی از مزرعه تا مصرف یک فرآیند کنترلی هماهنگ داشته باشد تا استاندارد مواد غذایی را به استاندارد جهانی نزدیک کنیم.
پیروز بخت عنوان کرد: همکاری هایی بین سازمان ملی استاندارد ایران و برخی سازمان های نظارتی مواد غذایی برای مشارکت در استاندارد سازی دقیق مواد غذایی وجود دارد.
در ادامه این نشست،  مدیر عامل شرکت نیشکر حکیم فارابی استان خوزستان بیان کرد: تا یک ماه دیگر این شرکت کارخانه تولید شکر دارویی را در استان برای نخستین بار در کشور افتتاح می کند.
محمود قدرتی افزود: این کارخانه ۱۵ هزار تن شکر دارویی تولید می کند.
مدیرعامل شرکت نیشکر میرزا کوچک خان نیز در این نشست از افتتاح کارخانه تولید شکر قهوه ای تا یک ماه آینده خبر داد.
ستار شکیبا افزود: این کارخانه با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال برای تولید محصولی با کالری کمتر از شکر سفید و غنی از منیزیم و پتاسیم ساخته شده است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه ، چهاشنبه 29 دی درسفر یک روزه برای بازدید از چند واحد تولیدی استان به خوزستان سفر کردند.


تاريخ درج خبر: 1395/11/02 منبع خبر:


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی انجمن در وب سایت منتشر خواهد شد
نظرهائی که حاوی تهمت یا افترا باشد  و یا  غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
نام
ایمیل
نظر*
تکرار * :

© 1393
کلیه حقوق این سایت متعلق به انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران می باشد
933010